پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226292
بند عجيب پرسپوليس/رامين رضاييان مي تواند هر موقع خواست پرسپوليس را بگذارد و برود!
تاریخ انتشار : 1395/06/21 17:15:39
نمایش : 966
رامين رضاييان اين بار هم براي ترانسفر شدنش شرط گذاشت و اين اختيار را به او دادند که هر وقت پيشنهاد خارجي قابل توجهي داشت، پرسپوليس را بگذارد و برود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بعد هم براي اينکه جدايي دوباره او را مانع شوند، بين پيشنهادهاي خارجي‌ احتمالي ديوار کشيدند. اينگونه که با نام بردن از 10- 12 کشور از جمله اسپانيا، ايتاليا، آلمان، فرانسه، هلند، پرتغال، بلژيک، سوئد و چند کشور اروپايي ديگر در قرارداد رامين رضاييان نوشتند که او اگر از اين کشورها پيشنهاد داشت مي‌تواند برود و نکته مهم اين‌که ترکيه در اين ليست جايي ندارد.

پرسپوليسي‌ها اما آنقدر از حضور دوباره رضاييان در فوتبال ترکيه نگران‌اند که يادشان رفت در قراردادش بنويسند او در کدام رده از ليگ کشورهاي نامبرده مي‌تواند بازي کند. يعني اين بازيکن حتي اگر از ليگ محلات چند کشوري که باشگاه تعيين کرده پيشنهاد داشت، نيازي نيست براي رفتن از پرسپوليسي‌ها اجازه‌ بگيرد اما حق حضور در فوتبال ترکيه- هر رده‌‌اي- را ندارد. حالا سوال اينجاست که با اين بند عجيب، پرسپوليس تا کي مي‌تواند رامين رضاييان را در اختيار داشته باشد؟

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html